Overraskende: Husqvarna lanserer ny kleskolleksjon til utendørs bruk

Den nye fritids-kolleksjonen er designet slik at du kan føle deg komfortabel uansett om du skal utforske verden eller slappe av.

Fleecegenser, t-skjorter, capser, luer og sekker. Er du mye ute? Da vet du godt at det ikke finnes dårlig vær bare dårlig klær. Helt riktig tøy kan være uunnværlig når du skal ut å utforske naturen på tross av vind og vær – og nå har en overraskende spiller kommet på banen med en splitter ny kolleksjon av fritidsklær til dedikerte turfolk.  

Designet med tanke på hverdagen utenfor

Det er den populære svenske hagemaskin produsenten Husqvarna, som nettopp har lansert kolleksjonen med fritidsklær; Xplorer. Klærne er designet av fagfolk innenfor skog og park med tanke på hverdagen utenfor, og resultatet er en kolleksjon som er i myke, varme, pustende, vindtette og vannavstøtende materialer, basert på formålet med klærne. 

Og den nye kolleksjonen er kanskje ikke så overraskende som det kanskje virker. 

Husqvarna har nemlig lenge spesialisert seg i å skape produkter til folk som er mye ute, både profesjonelt og til hobbybruk. Derfor er den nye kolleksjonen også skapt med fokus på komfort hvor materialer, funksjon og design er nøye utvalgt for å kunne fungere til både å slappe av og til en aktiv dag utenfor i all slags vær. 

Klær, bagger og tilbehør 

Kolleksjonen Xplorer inkluderer et utvalg av sekker, bagger, klær og tilbehør til både menn og kvinner. På klesfronten kan du blant annet få fleecejakke, hettegenser og flere kort- og langermet gensere. Hertil kommer flere capser,luer og en beanie. Du kan også få både ryggsekker, reisebager og trolley. Til sist inkluderer kolleksjonen en vannflaske og en termokopp som er lett å ha med i farta. 

Et utvalg av Husqvarnas nye kolleksjon, Xplorer.

Klær utviklet av fagfolk 

Kolleksjonen er utviklet i samarbeid med H-team – en internasjonal gruppe med fagfolk som jobber med park- og skogbruk. Teamet har hjulpet Husqvarna å utvikle flere av produktene.

 

Pinterest Instagram Print